Контрольна робота з теми "Природа України".
Грунти України. Охорона грунтів.
3. Перегляньте відеоурок "Грунти України. Охорона грунтів"
4. Виконайте завдання у зошитах.
Матеріал на 16.04.20
Природні зони України. Карта природних зон.
1.
2. Запишіть спостереження за змінами у природі біля вашого будинку (календар природи).
3. Подивіться уважно відеоурок "Природні зони України. Карта природних зон".
4. Познач природні зони на карті
5. Виконайте завдання у друкованому зошиті з цієї теми.
6. Трішки пограйтеся, коли уважно прочитаєте тему в підручнику. Заповніть пропущені слова
7*. Пригадайте природні зони материків ( не обов"язково). Виконайте тестове завдання.
Матеріал на 23.04.20
Мішані ліси. (Полісся)
1. Підсумок фенологічних спостережень за природою. Погоду нашої місцевості можна подивитися тут . Вивчіть декілька народних прикмет
2. Запишіть спостереження за змінами у природі біля вашого будинку (календар природи).
3. Виконайте тест "Природні зони України. Карта природних зон."
4. Подивіться уважно відеоурок "Мішані ліси(Полісся)
5. Виконайте завдання у зошитах з друкованою основою з цієї теми.
6. Перевірте, чи впізнаєте ви тварини Полісся?
Матеріал на 23.04.2020 з "Я у світі"
Європейський Союз - співтовариство народів Європи
1. Перегляньте мультфільм
- Дружба
і братерство. Єдність і партнерство. Демократія, право, свобода. Разом.
Кредо кожного народу, кредо ЄС.
Єднає нас людей Європа,
Яка у всесвіті одна така,
І той, хто близько чи далеко,
Тобі мов брат або сестра.
Ми різні за мовою, різні натури,
Різні звичаї, різні культури.
Та Європа — наш спільний дім.
- Європейський
Союз — це сім'я 28 демократичних
країн, що спільно працюють задля миру і процвітання.
- 9
травня 1950 року — день народження того, чим є зараз ЄС — відзначається
щорічно як День Європи, який також святкується в Україні.
- Війна
між країнами ЄС є немислимою завдяки єдності, якої вони досягли за останні
60 років.
- 28
комісарів, по одному з кожної країни ЄС, працюють над конкретними
завданнями, такими як зовнішні відносини, енергетика, торгівля, культура
та національні надбання.
- Хтось
знає хто такі комісари? Так ось комісари – це посадова особа, наділена
урядом особливими повноваженнями, представники своєї країни.
- ЄС —
дійсно унікальне явище, адже кожен народ із 28 країн унікальний по-своєму,
своїми традиціями, звичаями, мовою, кухнею, а не тільки географією,
кліматом та релігією.
- Щоб рухатись уперед, потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще означає —- вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру, етнос.
3. Опрацюйте параграф 26.
4. На наступному уроці почнемо
«відкривати» для себе
Матеріал на 23.04.2020 з основ здоров"я
Вибір і досягнення мети.
Виконання проєкту "Моя мета"
*Проклади маршрут для досягнення своєї мети.
*На вершині гори напиши великими, гарними літерами слова «Мета./Я зробив це (зробила це)!», а внизу — «Я зможу!», «Я вмію!», «Я все зроблю якнайкраще!».
*Які якості характеру і добрі справи ти візьмеш із собою у рюкзак, щоб долати усі перешкоди та труднощі?
*Використовуй різні умовні знаки та малюнки.
* Як необхідно діяти, щоб досягти своєї мети?
Сподіваюсь, тобі було цікаво, а твої знання знання стали міцнішими.
3. Виконайте завдання в зошиті.
Матеріал на 05.050.2020 з природознавства.
1. Запишіть свої спостереження за природою у зошит. вивчіть народні прикмети, приказки про травень .
Матеріал на 07.05.2020
Заповідні території та охорона природи
Матеріал на 07.05.2020.
Вибір і досягнення мети.
Виконання проєкту "Моя мета"
1. Сьогодні ми поговоримо про те, як обрати і досягти поставленої мети.
- Що таке мета? (Мета - це те, до чого хтось прагне, чого хоче досягти).
- Чи маєте ви якусь мету?
- Що ви робите для того, щоб її досягти?
- Чи важко (легко) вам це дається?
- Хто вам допомагає у досягненні мети?
- Чи була у вас мета, яку ви вже досягли?
- Як ви досягли мети?
2. Розшифруйте і назвіть риси, що допомагають досягти мети: леціспрявамостьні, поленавістьгли, катримви, мостійсаність, шірустьчі.
- Подумайте і скажіть, які риси вже притаманні вам, а які ще треба розвивати.
Наприклад: «Мені трохи не вистачає рішучості у досягненні мети. Тому я буду намагатися бути більш рішучим і не боятися невдач»..
3. Як досягти мети? Опрацюйте тему в підручнику "Як досягти мети".
Слід правильно сформулювати свою мету. Тільки чітке формулювання і розуміння того, що ви хочете, допоможе зробити перший крок до мети. Невизначеність і сумніви не приведуть до мети. Тому, щоб рухатися далі, визначте і ретельно обміркуйте свою мету, адже вона має бути реальною і досяжною.
Шлях досягнення мети потрібно розбити на певні етапи (кроки), які мають бути виконані. Уявіть їхню послідовність. Складіть план дій. Оберіть помічників: подумайте, із чим ви впораєтеся самі, а в чому знадобиться допомога інших людей.
Наприклад, ви поставили мету стати спортсменом (спортсменкою). Перш ніж розпочати здійснювати план дій, потрібно порадитися з батьками, лікарями і тренерами, який вид спорту вам підійде найбільше (враховуючи стан здоров’я, ваші здібності, можливості, бажання тощо). Це і буде першим етапом. Другий етап - обрати спортивну секцію (за видом спорту і зручним місцезнаходженням).
Третій етап - скласти розклад занять у секції.
Четвертий - скласти розклад занять для самостійних тренувань удома, щоб підвищити фізичний рівень.
П’ятий етап - обрати помічників для досягнення мети. (Наприклад, старший брат, сестричка, тато чи мама будуть допомагати вам тренуватися вдома).
Шостий - щодня занотовуйте в записник свої результати. Час від часу оцінюйте і порівнюйте їх. Якщо вони позитивні, рухайтеся далі. Якщо щось не виходить, подумайте, чому так сталося. Порадьтеся з помічниками, яких ви обрали. За потреби змініть план дій, але не зупиняйтеся. Вірте у свої сили та успіх.
4. На с. 147 Практична робота
Проект «Моя мета»
*Уяви, що мета знаходиться на вершині гори Країни Здоров'я.*Проклади маршрут для досягнення своєї мети.
*На вершині гори напиши великими, гарними літерами слова «Мета./Я зробив це (зробила це)!», а внизу — «Я зможу!», «Я вмію!», «Я все зроблю якнайкраще!».
*Які якості характеру і добрі справи ти візьмеш із собою у рюкзак, щоб долати усі перешкоди та труднощі?
*Використовуй різні умовні знаки та малюнки.
* Як необхідно діяти, щоб досягти своєї мети?
*Які риси людського характеру допоможуть в цьому?
Нехай збуваються всі ваші мрії!
Оформіть гарно свої результати проєкту і зберігайте.
Матеріал з природознавства на 27.04.2020 "Лісостеп"
1. Перегляньте уважно відео. Усно здійсніть самоперевірку під час перегляду відео.
2. Розгадайте коросворд "Природні зони: Полісся, Лісостеп"
3. Пройдіть самостійно тест, який я підготувала для вас "Чи знаєш ти лісостеп?". Бажаю успіхів!
Сподіваюсь, тобі було цікаво, а твої знання знання стали міцнішими.
МАТЕРІАЛ на 30.04. 2020р
ДО ТЕМИ "СТЕП"
ДО ТЕМИ "СТЕП"
1. Доброго ранку, любі четвертокласники! Сьогодні вже останній день квітня. Запишіть підсумок фенологічних спостережень за природою. Погоду нашої місцевості можна подивитися тут .
2. Перегляд відео допоможе тобі дізнатися про ще одну природну зону - степ. А ти зрозумієш, яку територію нашої України займає степова зона, ознайомишся з рослинним і тваринним світом цієї ділянки, а також знатимеш, який природний заповідник був створений найдавніше.
3. Здійсни самоперевірку, виконуючи цікаве завдання.
Матеріал на 30.04.2020р. до уроку "Я у світі" .
Подорожуємо країнами Європи. Великобританія.
Матеріал на 30.04.2020
до уроку "Основи здоров"я"
до уроку "Основи здоров"я"
Звички і здоров"я
2. Пропоную виконати цікаві вправи.
3. Виконайте завдання в зошиті.
ПАМ"ЯТАЙТЕ:
ЗДОРОВ"Я - СПРАВЖНЯ РАДІСТЬ І ЩАСТЯ, НЕ СУМІСНІ З ЦИГАРКАМИ,
АЛКОГОЛЕМ І НАРКОТИКАМИ
Сподіваюсь, ви зробите правильні висновки і вироблятимете корисні звички. Будьте здорові!
Матеріал на 05.050.2020 з природознавства.
Гори Карпати. Кримські гори
1. Запишіть свої спостереження за природою у зошит. вивчіть народні прикмети, приказки про травень .
2. Переглянувши це відео, ви дізнаєтеся про гори, які є в Україні та їх особливості.
3. Перевірте свої знання, виконуючи цікаві вправи.
4. Виконайте завдання у зошиті.
ГАРНО ПОПРАЦЮЙТЕ, БО БУДЕМО ГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПІДГОТУВАЛА ДЛЯ ВАС ЦІКАВУ GRUМатеріал на 07.05.2020
до уроку природознавства
Заповідні території та охорона природи
Карпат і Кримських гір
1. Запишіть спостереження за природою.
2. Швиденько перегляньте параграф 47.
3. Якщо маєте бажання, то вже сьогодні переходьте до гри на цьому блозі у мітці "Інтерактивні та мультимедійні ігри". І виконуйте по одному розділу.
Будьте уважні!
Матеріал до уроку
"Я у світі" на 07.05.2020
ПОДОРОЖ ДО ІТАЛІЇ
Перегляньте відеоурок і дізнайтеся цікаву інформацію про ще одну європейську країну - Італію
Матеріал на 07.05.2020.
Основи здоров"я
Розвиток творчих здібностей.
І.ПРИГАДАЙТЕ:
- Що таке звичка?
- Які є звички стосовно здоров’я людини?
- Що таке корисні звички? Шкідливі?
- Як корисні звички впливають на здоров’я?
- Як шкідливі звички впливають на здоров’я?
2. Сьогодні нам необхідно поговорити про творчі здібності і про те, як їх
розвивати.
3. Прочитайте параграф 32 з цієї теми.
- Пропоную виконати творчу вправу: записати якнайбільше слів, що мають
всередині слова інші слова.
Наприклад: сонце (сон), вокзал
(зал), сорока (сорок), ріка (рік), касир (сир), рибалка (риба, балка) тощо.
Шукаємо слова у слові "Переможець"
4. Відгадування загадок-жартів.
1) 3 якої миски не можна наїстися? (З
порожньої).
2) 3а що учень виходить з класу? (За
двері).
3) Якщо машина їде, яке в неї колесо не
крутиться? (Запасне).
4) У яку бочку не можна налити води? (У
повну).
5) Від чого качка пливе? (Від берега).
6) Під яким деревом сидить заєць під час
дощу? (Під мокрим).
7) Яких камінців немає в океані? (Сухих).
8) Що можна побачити із заплющеними очима?
(Сон).
5. Виконайте завдання у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Матеріал на 18.05.2020
до уроку природознавства
Контрольна робота з теми
"Природні зони України".
"Природні зони України".
Шановні батьки! Дорогі діти! Нагадую, що ми наближаємося до завершення навчального року. Сьогодні у нас контрольна робота. Це будуть тести на платформі "ВСЕОСВІТА" з теми "Природні зони України". Посилання контрольної роботи буде розміщене на блозі цього дня о 12.00 годині. Учні виконають завдання та одразу після завершення дізнаються свою оцінку.
Роботу виконуй САМОСТІЙНО. Тільки так ти зможеш перевірити себе 😃 !
ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ ---18.05.2020
Бажаю успіхів!
Матеріал на 21-28.05.2020
до уроку"Я у світі"
Усім світом охороняємо природу і природні багатства.
Охорона довкілля - спільна справа всіх землян.
1. Ознайомитися зі змістом матеріалів у підручнику параграф 32 і 33.
2.Долучитися до збереження природи.
3. Свої дії підтвердити фактами (фотозвіт) .
Матеріал на 21-28.05.2020
до уроку природознавства
21.05. Інтелектуальна онлайн-гра "НА РУБЕЖІ ДО 5 КЛАСУ" за підсумками вивченого. Матеріали на блозі у мітці "ІНТЕРАКТИВІН ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ВПРАВИ"
25.05. Навчальний проєкт "Що я можу зробити для збереження природи рідного краю?"
Зберігати свої напрацювання . Завдання на літо. Перегляньте інформацію, що нижче. Перевірте свої знання.
28.05. Підсумок за рік. Ознайомлення з результатами онлайн-гри.
Комментариев нет:
Отправить комментарий