Матеріал на 14.04.2020
БАКТЕРІЇ
1. Підведемо підсумки спостережень за природою. Записати в календарі природи. Вивчити приказку чи прикмету про квітень.
2. Подивіться уважно відео, щоб правильно виконати цікаві вправи.
3. Виконайте тести для закріплення здобутих знань:
4. Подивіться, як називаються (і) і який вигляд мають корисні і шкідливі бактерії
5. Виконайте завдання у зошиті з друкованою основою.
Матеріал на 16.04.2020
ВІРУСИ
1. Хвилинка синоптика. Записуємо в зошит.
2. Виконайте тестове завдання
6. Так, досить лише сказати, що близько половини всіх хвороб людини — вірусного походження. А якщо згадати, що віруси вражають тварин, рослини, бактерії, серед яких є багато корисних і необхідних людині, то стає зрозуміло, що боротьба з ними — одна з найважливіших задач. На жаль, повернути втрачене здоров’я неможливо. А щоб такого не сталося з вами і щоб мікроби та віруси вас не здолали, пропоную скласти пам’ятку здоров’я
«Мікробе, бережися!».
Матеріал на 21.04.2020
Охорона рослинного і тваринного світу.
Червона книга України
МАТЕРІАЛ НА 30.04.2020.
Опора тіла і рух
МАТЕРІАЛ НА 05.05.2020
Я У СВІТІ "СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ"
1. ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК, ЯКИЙ ПІДГОТУВАЛА ОСВІТЯНСЬКА СПІЛЬНОТА НА ВОЛОНТЕРСЬКИХ ЗАСАДАХ. А МИ МАЄМО МОЖЛИВІСТЬ ЙОГО ПЕРЕГЛЯНУТИ.
"СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ"
Матеріал на 21.04.2020
Охорона рослинного і тваринного світу.
Червона книга України
1. Синопична хвилинка. Озирніться і скажіть, що змінилося в природі на вашому подвір"ї за останній період.Свої спостереження запишіть до календаря природи. Можете переглянути погоду тут
2. Подивіться відео.
3. Перегляньте відео Червона книга України
4. А чи бували ви в ботанічному саду чи зоопарку? Складіть усну розповідь про представників рослинного чи тваринного світу.
Матеріал з предмету "Я у світі" на 21.04.2020
2. Прочитайте параграф 30.
3. Дайте відповідь на питання:
-- Чого навчила вас казка "Лисиця та яструб"?
-- Казки яких країн ви ще знаєте?
-- Герої яких казок зображені на малюнках?
4. Виконайте завдання у зошиті
Матеріал на 23.04.2020
ЗАПОВІДНИКИ. БОТАНІЧНІ САДИ.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Вчора, 22 квітня відзначався ДЕНЬ ЗЕМЛІ. Інформацію можна прочитати ТУТ або....
22 квітня - Міжнародний День Землі День Землі - це узагальнена назва, що використовується по відношенню до різних заходів, що проводяться навесні, і покликані спонукати людей бути уважнішими до тендітного і вразливого навколишнього середовища на планеті Земля. День Землі - це цивільна ініціатива, вона відкрита для приєднання будь-яких людей, груп і організацій. Перша акція в цей день відбулася ще в 1970 році в США. Її успіх окрилив організаторів, і з тих пір святкування стало регулярним. На хвилі громадської та політичної активності в День Землі, в США було прийнято багато законів і актів, що стосуються охорони навколишнього середовища. У цей день прийнято озеленювати сквери й вулиці, звільняти парки та водойми від сміття і робити інші "екологічні" кроки, які демонструють, що наша планета і наша природа нам не байдужі.
2. Ще одним заходом збереження природи є створення заповідників. Ознайомтеся зі змістом відео.
3 .КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. РЕЗУЛЬТАТ НАДІШЛІТЬ У ВАЙБЕР НА МІЙ НОМЕР, ОСКІЛЬКИ ОЦІНКА - ЦЕ КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ.
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ (НЕ ОБОВ"ЯЗКОВО)
МАТЕРІАЛ НА 28.04.2020.
ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ
1. ВІТАЮ! СЬогодні розпочинаємо вивчати новий розділ "ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ" і тему уроку "Організм людини"
2. Уважно подивись відеоурок.
А в цьому відео є цікавий науковий фільм після 5-ої хвилини перегляду про будову і властивості людського організму
3. Виконай практичне завдання на ст. 144 в підручнику. Визнач, де розташовані твої серце, легені і шлунок.
4. Виконай завдання у зошиті з друкованою основою. Якщо потрібно, звернись до підручника параграф 46.
Я у світі 28.04.2020. ПРИРОДНІ СКАРБИ УКРАЇНИ. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ.
1. Переглянь уважно відеоурок. Працюй разом з учителем.
2.Сподіваюся, тобі сподобалося. Тепер ти знаєш, що таке "природні скарби" і де вони знаходяться. А також пізнавальною була інформація про виготовлення олії. І не менш цікаво звучало повідомлення про галузі сільського господарства.
3. А ваша сім"я займається сільським господарством? Поміркуй про це. Розведенням якої худоби та овочевої продукції ви займаєтеся? Поговори про це з батьками.
МАТЕРІАЛ НА 30.04.2020.
Опора тіла і рух
1. Вітаю вас, дорогі третьокласники!. Підведіть підсумки спостережень за природою. Сьогодні останній день квітня. Цьогоріч він видався морозяним вночі, спекотним вдень і з посушливими вітрами. Така погода не дуже характерна для нашої місцевості. Свої спостереження запишіть у зошити.
2. Подивіться уважно відеоурок.
3. Виконайте завдання у зошиті з друкованою основою з цієї теми. Якщо щось незрозуміло, перегляньте в підручнику параграф 47.
Матеріал на 05.05.2020
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
Травна система. Харчування.
1. ОСЬ І ЩЕ ОДНА ДИСТАНЦІЙНА ЗУСТРІЧ І НОВА ТЕМА УРОКУ. Важкувата. Тому будьте уважні і працюйте з перервою.
ПРОПОНУЮ ПЕРЕВІРИТИ ВПРОДОВЖ ТИЖНЯ ТАКІ ПРИКМЕТИ:
- Якщо
небо на ніч покривається хмарами і посилюється вітер,
заморозків не буде.
- Прилетів жайворонок - до
сталого тепла.
- Рано повернулися з півдня
граки на теплу весну.
А ЗАРАЗ ЗАПИШІТЬ СВОЇ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПРИРОДОЮ У ЗОШИТИ.
2. ПРИГАДАЙТЕ, ЩО ПОТРІБНО ЛЮДИНІ, ЩОБ ВОНА МОГЛА РОСТИ, ПРАЦЮВАТИ? ДЛЯ ЦЬОГО РОЗГАДАЙТЕ РЕБУСИ
3. Що відбувається з їжею в нашому організмі, подивіться відеоурок або прочитайте параграфи 48 і 50.
4. Перепочиньте.
5. Якщо ще є сила, зробіть самоперевірку. Пройдіть тест "Травна система. Харчування" .
6. Виконайте цікаві завдання:
ОСЬ І ВСЕ.
Я У СВІТІ "СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ"
1. ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК, ЯКИЙ ПІДГОТУВАЛА ОСВІТЯНСЬКА СПІЛЬНОТА НА ВОЛОНТЕРСЬКИХ ЗАСАДАХ. А МИ МАЄМО МОЖЛИВІСТЬ ЙОГО ПЕРЕГЛЯНУТИ.
"СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ"
Матеріал на 07.05.2020
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
ДИХАЛЬНА СИСТЕМА.
1. Запишіть свої спостереження за природою.
2. Виконайте цікаві вправи
ЩЕ!!!
3. Подивіться уважно відеоурок.
ДИХАЛЬНА СИСТЕМА
3. Виконайте завдання у зошиті.
Матеріал на 12.05.2020
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
"КРОВОНОСНА СИСТЕМА"
1. Запишіть спостереження за природою. Чи відбулися зміни? Поміркуйте, які? Запишіть у зошит.
2. Пригадайте органи травлення. Розташуйте їх у правильному порядку.
3. Перегляньте коротесеньке відео "КРОВОНОСНА СИСТЕМА"
4. Виконайте ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ. Попросіть батьків допомогти вам навчитися вимірювати свій пульс.
5. Прочитайте у підручнику рубрику "Для допитливих" і "Висновки".
Матеріал на 14.05.2020
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
ШКІРА. ЯК БЕРЕГТИ ШКІРУ. ОРГАНИ ЧУТТЯ
1. Перегляньте цікаві повчальні відео, під час яких ви дізнаєтеся про шкіру, її властивості, а також про органи чуття.
2. ПРОЧИТАЙТЕ РУБРИКУ "ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ "
4. Виконуємо завдання у зошитах.
5. Повторити тему "ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ", ЩОБ УСПІШНО ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ НА НАСТУПНОМУ УРОЦІ.
Результати надіслати у Вайбер одразу після написання.
Матеріал на 21.05.2020
з природознавства
1. Опрацювати параграф 55.
2. Розглянути малюнок на стор. 165 у підручнику.
3. Зробити аналогічне фото і придумати до нього підпис. Надіслати у групу.
Перегляньте матеріал Охорона природи.
3. ВИКОНАЙТЕ ВПРАВИ ДЛЯ ЗАКРІПЛЕННЯ ТА ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ.
4. Виконуємо завдання у зошитах.
5. Повторити тему "ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ", ЩОБ УСПІШНО ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ НА НАСТУПНОМУ УРОЦІ.
Матеріал на 19.05.2020
з природознавства
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Це будуть тести на платформі "ВСЕОСВІТА" з теми "Людина та її
організм". Посилання контрольної роботи буде розміщене на блозі цього дня о 12.00 годині. Учні виконають
завдання та одразу після завершення дізнаються свою оцінку
Роботу виконуй САМОСТІЙНО. Тільки так ти зможеш перевірити себе 😃 !Результати надіслати у Вайбер одразу після написання.
Матеріал на 19.05.2020
з предмету "Я у світі"
Екологічна акція "МОЄ чисте довкілля".
Взяти участь у впорядкуванні своєї території та прилеглих до неї. Фотозвіт своєї діяльності НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕРз природознавства
Здоровий спосіб життя.
1. Опрацювати параграф 55.
2. Розглянути малюнок на стор. 165 у підручнику.
3. Зробити аналогічне фото і придумати до нього підпис. Надіслати у групу.
28.05.2020. Підсумок за рік. Охорона природи.
Перегляньте матеріал Охорона природи.
Дбайте про своє здоров"я та довкілля!
Комментариев нет:
Отправить комментарий